28 september 2007

Coming out


13 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi filmpje, maar ik begrijp het einde niet zo goed... Wie wel?

smartobie zei

haha ik heb al eerder gezien in Clin d'oeil, in Reims en deze film kreeg de prijs, ;)
btw, hoe kan dat de moeder niets helemaal bewust was in de loop van de decennia...

Anoniem zei

toftoftof
ik heb da al gezien van die englse jongn maar naam vergeten merde:p:p

Annelies Kusters zei

aaah das david hay :) de broer v gordon hay (die meedeed aan de eerste frontrunners) een engelsman.

caro, hoe ik dat filmpje snap: ik denk da het is naar analogie met 'outen' wanneer je een homo bent: moeders die altijd al geweten hebben dat hun zoon 'een beetje anders is' en dat alle puzzelstukskes op hun plek vallen na de 'outing'.

en het einde: ik denk da de vader ook doof is en dat zij het nooit heeft geweten en het op da moment dan beseft. niet?

Anoniem zei

Wel een leuk filmpje alleen is het eind niet zo duidelijk zoals anderen zeggen. Maar misschien is het wel net als Annelies het zei, na de outing.

Anoniem zei

Super film!!! Dacht eerst dat het over outen ging van gay tot ik zag van doof!! is wel grappig om te zien... zeker ook als je coming out over gay hebt gedaan :)

Anoniem zei

Ik vind het eigenlijk vooral hilarisch! Ik lag plat van het lachen omwille van de situatiehumor. Echt heel goed gedaan!

Anoniem zei

Het is echt ideaal film voor iedereen, ook voor horenden.

In dit film laat het ook meteen zien wat Doven echt zo over denken over hun leven, en ook wat ze echt nodig hebben.

'I like hearing world, but you know.. I never understood what was happening from those movies without subtitles'
Dat is lekker zo kort, maar zo krachtig over waarom doven liever met andere doven omgaan dan met horenden.

Die film ga ik beslist binnenkort voor mijn klas laten zien!!, duurt maar 5 minuten, en dan kunnen ze ook nog lekker lachen :).
Cannot wait ;)

En bij het begin ga ik ook bij vertellen dat ik 'iets vertellen aan jullie(klas)' en dan zien ze een filmpje met 'coming out' dan gaan ze meteen dneken dat ik ga vertellen dat ik homo ben lol.

Ik vertel jullie nog wel hoe het is afgelopen na die film aan die klas ^^.

See ya!


<3

Mariko zei

Whoa, dit is een fantastische film :) Echt super yeah!

Anoniem zei

Haha, echt geweldig xD
Ik dacht eerst ook dat het over homo ging. Nee dus. Echt super!

Hildaholics zei

Meike, graag wil ik weten wie je bent :-)

Anoniem zei

Ik ben Meike zoals je al weet :P En k kwam op je site via http://doven.eigenstart.nl
Oja, ik kom uit Nederland xD

Anoniem zei

da's wel coole film!! hihi