3 juli 2008

Tranen van blijdschap!







Op de proclamatie – avond zag ik leuke foto's van Katho 'Enjoy learning'
(Zie video)
Het is toch wel waar, we moeten genieten van het leren, hé! :)
Tijdens mijn studie heb ik wel veel bijgeleerd. Ik vond het er wel leuk en genoot om bij te leren. Natuurlijk zijn er ook wel minder toffe kantjes, zoals STUDEREN.

Op de proclamatie kregen we (Sara Geudens en ik) EINDELIJK een diploma van lerarenopleiding.
Tuurlijk mag ik trots zijn op mijn resultaat! Ik heb jarenlang hard gewerkt. Afstandsonderwijs was geen makkie! Vaak voelde ik me ook geïsoleerd, vooral in de winterperiode.
Foto's van een trotse toekomstige lerares :'-) zie je bovenaan!!

Ik zag mijn medestudenten voor het allereerst op de proclamatie, de allerlaatste van mijn opleiding. Dat gaf me wel een vreemd gevoel. Tja, via afstandsonderwijs zie je je medestudenten nu eenmaal nooit.

11 opmerkingen:

isabelle smessaert zei

Gefeliciteerd!!!

Martino VW zei

Proficiat voor je toekomstige goede lerares worden.

Anoniem zei

Proficiat!! En succes met je nieuwe carriere!

Anoniem zei

proficat miss hilde :-)

idd onlangs ben ik nr katho kortrijk geweest om mij te in te schrijven voor studie psy

kzag zulke titel "enjoy learning"
vind het wel leuke 'motto' van de school:p:p

elke keer als ik studeer zal ik moeten peinsen lore leren is plezant:p:p hahh

je gaat echt ne goeie leerkracht worden believe in you:-) you can everything

will miss ya in danmark!! don't forget me here:p

Anoniem zei

Een heel dikke proficiat met je diploma! :-)))) Ben erg blij voor je!! Groetjes, Annelies

Anoniem zei

Een dikke proficiat, Hilde!! :-)

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd!

Carolien zei

Een dikke proficiat, Hilde!
Op weg naar een nieuwe stap in je leven!

Anoniem zei

Hoera! Vlaanderen wordt de laatste jaren dan toch voorzien van een mooie collectie Dove leerkrachten!
Ben er echt fier op dat ik dit mag meemaken!!

Van harte gefeliciteerd Hilde!!!

Sven.

Anoniem zei

Proficiat Hilde!
we zijn fier op jou.
Carine en Bernard

Anoniem zei

Heb net reactie's van anderen hier gelezen, naar mijn vermoeding ben ik iets te laat om je eens proficiat te wensen met uw diploma.
Alvast van harte gefeliciteerd!

Volgens mij zit je momenteel waarschijnlijk bij Frontrunners.
Ik hoorde van Frontrunners niet eens van eigen volk. Enkel door Tobias en Carolien hun verhalen. het was boeiend om hun reactie's te zien hoe het daar waren.
En ik kijk erg naar uit om uw verhaal te horen na Frontrunners.
Dankzij Carolien heb ik heel wat informatie's gevonden van Frontrunners.Via link heb ik uw blogspot gevonden. Ik heb uw video's bekeken.
Wat je probeert is om het leven goed te laten rechtslijnig denken over alle dingen. Uniek!

Ik heb ook nog veel vragen voor jou. Een vraag hiervan is :


het gaat over keiharde feiten van communicatie's

we bellen,chatten,praten,
e-mailen,sms'en,schreeuwen,mms'en,
fluistere,schrijven,luisteren,
videobellen,faxen.

da's en bijzondere fenomeen.

wat ik echt wilde zeggen is :
zonder het te beseffen communiceren we de hele dag door en gebruiken daarbij berg middelen.

Kortom : Niemand is alleen.

hoe zou je daarbij voorstellen als je zonder heel berg middelen moet redden, zonder communicatie's?

volgens mij zijn we gemaakt om te leven met communicatie's, zonder overleven wij niet.

gr J.v.B

Ps: uw blog geïnspireerd me.