31 december 2008

Kerstfeest in Denemarken

Voor het eerste keer vierde ik een kerstfeest in Denemarken.
Het zag er al veel verschil uit!
Zie foto's onderaan















Kaarsjes aan de kerstboom hangen















Pepernoten, die Ritva zelf klaargemaakt heeft



















Ik en Filip maakten een slinger met Belgische vlaggen.















De versierde kerstboom was klaar en daarna maakten we een korte wandeling in Horsens.















Lukas kreeg veel aandacht van de mooie moeders behalve ik ;-)



















Cadeau's waren er, kaarsen aangestoken en iedereen was er dus het kerstfeest mocht al beginnen.















Lukas maakte zich klaar voor zijn eerste kerstfeest bij Familie Berghelst.















Het voorgerecht, rijstpap met kaneel en boter.
Er zat een amandelnoot in? Wie het vindt, krijg een cadeau van Kerstman.




















Hij verlangde eigenlijk al naar cadeau's.















En ik mocht als een kerstvrouw spelen tja omdat ik de 'jongste' was en mocht cadeau's uitdelen.
Lukas was eigelijk de jongste maar hij was nog klein. :-)















Zijn eerste kerstcadeau gekregen van zijn lieve meter.















Mijn onafscheidelijke broer, Filip!















De familiefoto, Berghelst. Lang leve BERGHELST ;-)

Veel geluk in 2009!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

beste wensen voor de familie Berghelst!!!
Succes met alles wat jullie zullen doen in 2009!

Carine en Bernard

Anoniem zei

Mooie foto's!!

Groetjes Lex

Anoniem zei

dat ziet er allemaal heel gezellig uit :) :)

isabelle smessaert zei

Wat een mooie groepsfoto!!!